Viser søkeresultater 51 til 60 av 67
-
01-04-07, 20:26 #51
Hei Sivcath
Nå har jeg fått diagnosen ME. Var hos Dr Kavli i denne uka og han sa jeg hadde dette. Men jeg var ikke sterkt rammet....
GODT ER DETHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
01-04-07, 21:29 #52
Hei Grynet!
Kan tenke meg at det var litt oppløftende å få diagnose. Helt for ille at vi har stoffskifte sykdom eller ME, men alltid godt å ha en diagnose, så man ikke behøver å lete mer.
Håper du føler deg bedre
Jeg skal selv til Balder i Mai... må ta en liten tur til Norge for å få det gjort... men jeg er selv veldig usikker på om jeg også kan ha ME eller ei. Skal til Anne Kathrine Ljøgodt.
Jeg har fått mye hjelp for stoffskiftesykdommen min, men jeg er ikke 100%. Jeg kaster bort mye tid på å sove, har mye smerter, og jeg trener og trener, men blir ikke bedre... Så jeg lurer jo fælt...
-
03-04-07, 17:42 #53
Melder meg også på. Fikk sprøyta i 1989. Har hatt alt mulig siden den gang...:-D
Nettopp fått diagnose Hypo...Jeg har nettopp fått diagnosen lavt stoffskifte... Av og på på levaxin
-
10-04-07, 12:47 #54
Fikk mail fra de i dag, og jeg har fått stoffskifte problemer de senere år.
Gjelder det om jeg fikk vaksinen senere ? ser det stå i 91 og 92
Du fikk placebo i beskyttelsesforsøket som foregikk på ungdomsskolene i 1988
og 1989. Deltagere som fikk placebo i forsøket fikk tilbud om reell vaksine i 1991. Registreringen viser at du fikk vaksine mot meningokokk B sykdom 14/11-91 og 15/2-92
-
10-04-07, 13:44 #55
Jeg fikk selv sprøyta i 90/91, så det er nok ikke for sent, du fikk samme vaksine som oss andre...
-
10-04-07, 18:59 #56
Sukk, skulle ønske foreldra våre visste bedre den gang....
Dette var svaret jeg fikk...
Hei
Du fikk vaksine mot meningokokk B sykdom 1/11-88 og 24/1-89
Men for all del, det trenger ikke bety noe
Jeg har nettopp fått diagnosen lavt stoffskifte... Av og på på levaxin
-
07-04-10, 10:19 #57
Sv: Fikk du Meningokokk B vaksine og har stoffskifte problemer?
Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden ennå, men ble det gjort noe mer med dette?
Jeg har tenkt på det helt siden første gang jeg leste spørsmålet på ME-forumet om det kunne være sammenheng med ME og Meningokokk B-vaksinen. Jeg mener også jeg fikk den ekte vaksinen den gangen, og jeg syns det er påfallende mange i min aldersgruppe som har fått Hypothyreose i voksen alder.
-
07-04-10, 10:32 #58
Jeg sendte mail i fjor, og fikk svar pr brev om at jeg ikke var med i forsøket. Dette er feil, for jeg vet jeg var med, og mamma har også bekreftet det. Hun mener også at jeg fikk ekte vaksine, sånn jeg husker også, siden jeg ikke fikk tilbud om den ekte vaksinen etterpå. Mener vi fikk vite et år eller fler etterpå, om vi hadde fått ekte vaksine eller ikke.
I dag sendte jeg ny mail hvor jeg ba de sjekke på nytt, siden jeg vet jeg var med, og om de fortsatt sier jeg ikke var med, så lurer jeg virkelig på hvor opplysningene om meg har blitt av.
-
07-04-10, 10:33 #59
Det er veldig mange som har fått både Hypo og ME, med eller uten vaksinen. Nå har jo forskningen sannsynligvis kommet i gang når det kommer til ME, og kanskje det vil gi flere svar i forhold til denne vaksinen. Jeg ble ikke vaksinert og har begge deler. Og det er jo mange av oss også...
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
07-04-10, 10:48 #60
Jeg syns det er meget betenkelig at ansvarlige lurer seg unna slikt !
Det skjedde også med far. Han gikk jo med ubehandlet hypotyreose og hadde operert vekk noe av tykktarmen. Operasjonen gikk bra, men han fikk jo disse munnpenslene samtidig med at man oppdaget at folk døde av dem og jeg mener jo at det var den egentlige dødsårsaken siden han var bra etter operasjonen og det skjedde like før han egentlig skulle hjem.
Men sykehuset påstår at munnpenslene ikke var årsaken.
De er på begge sider av bordet i saken og våre betenkeligheter blir ikke engang vurdert.
Det er bukken som passer havresekken, og skaper svært liten tillit til hesevesenet !
Et viktig rettsprinsipp er jo at det aldri er du som skal bevise noe - det er de som skal bevise !
Så når du sier du var med så er det korrekt og de må bare forholde seg til det - det opp til dem å bevise sin påstand.
Hvis de så manipulerer journaler, eller det er rot i systemet - skal det jo unnerkjennes.
Om du kjenner noen andre som var med, vil det jo hjelpe deg.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25
Svar med sitat

Bokmerker