Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
29-03-07, 06:21 #1
kan kortison påvirke puls og hjertet?
fikk en kortison sprøyte i beinet i går
og i natt har jeg vært skikkelig dårlig med raskpuls,dobeltslag,skjelvnger, og vondt i brystet,
er ikke sikkert dette henger sammen, men er jo greit å viteHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
29-03-07, 06:55 #2
Jeg fikk Prednisolon intravinøst på sykehus en gang å det ble jeg ganske så slått ut av, og tror det kan ha innvirkning på hjertet. Hadde det etter å ha gått over på høy dose med tabletter også. Tror at prednisolon er en type kortison så det er vel sikkert samme symptomer. Hjertet raste av gårde, skjelvinger, og helt utslått. Synes du skal ta deg en tlf til doktorn jeg for sikkerhets skyld, for det kan jo være noe annet med sprøyter du får satt lokalt.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
29-03-07, 07:00 #3
Så var jeg under oppfølging på sykehus, men du er hjemme, smerter i brystet og kraftige bibirkninger bør man bestandig bør varsle om. Håper du føler deg bedre nå, så får du ha ei riktig god påske

Klem
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
29-03-07, 07:16 #4
Prednisilon er kortison ja.
Opprinnelig skrevet av Hsn
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
29-03-07, 08:32 #5
men det jeg har lurt litt på er, når man setter en kortison sprøyte i beinet, virker ikke den da lokalt?
Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
-
29-03-07, 08:36 #6
Det vet jeg ikke, men jeg vet om ei som fikk satt kortisonsprøyte i skulderen, og hun følte seg uvel etterpå, men vet ikke hvilke symtoper hun hadde.
Lignende tråder
-
Binyrer, kortison og slikt
Av pandalakris i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 06-02-08, 21:03 -
kortison?
Av lailabye i forumet HydrocortisonSvar: 6Siste melding: 24-10-06, 08:34
Svar med sitat
Bokmerker