Sorry, det ble for sent...
Sendte den avgårde igår, men med et vedlegg fra meg om min overmedisinering. Prøvde å skrive litt saklig om min hverdag. Så var det det med formulering også videre da..... tror ikke skribenten i meg tittet fram. Hadde en for ille natt til i går da jeg skrev dette. Men Anne Ma, du vet kanskje litt om dette med journaler; kan jeg be om å få ut min journal fra primærlegen min ? Har hørt noe om at helseopplysningsloven sier at vi kan det. Dette fra 2 stk advokater, så det burde være holdbart, men jeg tror ingen ting før jeg ser det. Gjør denne sykdommen oss kyniske også ? Burde kanskje komme innunder senvirkninger. Og er det vanlig at en henvisning starter med : "Hun ønsker å bli henvist til..." Høres ut for meg som han egentlig da ikke er enig med meg, men gjør som han blir bedt om.
På sykemeldingen min har han også skrevet helt siden sept/okt at "han vil henvise til endo for videre utredning.." Dette skjedde altså først om mandag.
Denne formuleringen virker nå på meg som han ikke tar meg alvorlig, og får meg til å føle at jeg i hans øyne er en hypokonder istedet for en hupotyreotiker... Begynner jeg å få "noia" , eller er dette vanlig kotyme ?

Ble visst langt dette