Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
24-03-07, 19:08 #7
først hadde hun veeeldig høyt blodtrykk ( vet ikke hvordan medisineringen var da), så fannt legen (ny lege) ut at hun hadde for mye medisin og halverte dette. omtrent på denne tiden fikk de kontroll over blodtrykket ved å endre medisineringen. så kommer hun til enda en lege (ny lege 2) og får beskjed om at hun er undermedisinert og omtrent samtidig får hun igjen veeeldig høyt blodtrykk. er usikker på om nyoppdaget høyt blodtrykk kom før eller etter at legen aldså doblet levaxindosen på dagen, men omtrent på samme tid i alle fall.
når hun var overdosert svimte hun av med gjevne mellomrom. hun var helt borte og tisset på seg og hele pakka, helt vekk aldså
hun er tross alt bare 65 år, så det er ikke snakk om en svakelig 90-åring her... hun vil bare ikke være til bry hos legen :( jeg har mange ganger bedt henne om å få en utskrift over prøvesvarene, men det synes hun ikke hun kan bry dem med.... ikke har jeg noe jeg skulle ha sagt heller, jeg kan jo ikke gå ned på legesenteret og få det for henne heller...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Høyt blodtrykk???
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 13-06-07, 08:42 -
høyt blodtrykk, ujevn puls
Av sivcath i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 24-04-07, 10:55

Svar med sitat
Bokmerker