Viser søkeresultater 291 til 300 av 340
-
14-03-07, 23:14 #291
vel hvis man spiser for lite, fryser man... og det er normalt at kroppen øker tempen ved fysisk aktivitet
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
14-03-07, 23:17 #292
Takker for svar
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
21-03-07, 14:02 #293
Sliten :,(
Hei
Er så sliten og jeg klarer ikke gå en tur en gang for kroppen orker ikke er ikke for at jeg er lat men jeg føler jeg detter sammen snart alt er et ork :,(
Jeg faller på en måte, at jeg har ikke Energi. Trodde det sku bli motsatt jeg da at da jeg sluttet sykle fikk mer Energi slippe være så sliten men nei bare værre :,(
Jeg spiser mer trodde det sku gi Energi men nei merker ikke noe bare det motsatte nesten så jeg vil slutte men kan jo ikke det da jeg bør stå på men det er så slitsomt. Og om jeg spiser blir jeg fort sulten igjen at mitt blodsukker faller fort :,(
Så er det humøret det svinger til tusen :,( Så svetter jeg mer enn før og det er slitsomt er varm til tider :,( Men om natta før jeg skal legge meg er jeg som regel kald :,(
Ja ja det var det måtte ha det ned he he
KLEMZ FRA LILJA
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
21-03-07, 17:03 #294
<hei. du er jo syk og tar antibiotika. Da er det lov å være sliten. Kroppen driver med noe som tar end el energi nå, bekjemper bakterier og sånt.
-
21-03-07, 17:57 #295
Hei takker for svar
Jeg tok siste Pencillin tablett igår om jeg er bra igjen vet jeg ikke men er ikke plaget ennå
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
22-03-07, 02:09 #296
Lilja ;)
Mange år siden jeg har tatt pencillin, men da kunne jeg ikke merke noe særlig til det. I vinter tok jeg en antibiotika-kur som bare gikk på urinveiene. Jeg ble utrolig trøtt av tablettene denne gangen. Så det er nok kanskje summen av alt hva kroppen har å slite med: sykdom, medisiner....
Håper du snart blir bedre
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
22-03-07, 10:56 #297
Og riktige tarmbakterier trenger du, dem i vanlig joghurt overlever ikke magen.
Antibiotikaen dreper nemlig alle, skumle som snille.
man trenger da probiotika.
Hva anbefaler dere andre?
Noen som har noen tips?
-
22-03-07, 11:48 #298
Hei og takker for svar og støtten
Jeg får i meg Yoghurt hver dag sikkert annet som hjelper også tar imot tips
Magen min er mest hard den og treig tror jeg uff ja ja
Idag har jeg vasket gulv og tørket støv og støvsuget må jobbe litt he he
Men er sliten det er jeg og trøtt men men 
GODKOSSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
22-03-07, 12:26 #299
Fryse?
Jeg etter at jeg har spist noen ganger ikke alltid så blir det inni neglene lilla og fingrene kalde og nederst i ryggen er det brr frysning brer seg i hele kroppen.
Men så kan det være motsatt og svetter som bare det og koker rart synes jeg men er bare jeg som er rar he he
Igår da jeg var varm tok jeg Tempen og da var den 36,29 grader men pleier og være nede i 35 grader og noe da jeg er kald eller hva det er.
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
22-03-07, 13:37 #300
Jeg synes det er noe lav temperatur. Stemmer forøvrig med de lave ft4-prøvene dine. Du skal se tempen går opp når du får ft4 opp.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat
Bokmerker