Side 30 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste
Viser søkeresultater 291 til 300 av 340
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

vel hvis man spiser for lite, fryser man... og det er normalt at kroppen øker tempen ved fysisk aktivitet

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Takker for svar
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Sliten :,(

Hei

Er så sliten og jeg klarer ikke gå en tur en gang for kroppen orker ikke er ikke for at jeg er lat men jeg føler jeg detter sammen snart alt er et ork :,(

Jeg faller på en måte, at jeg har ikke Energi. Trodde det sku bli motsatt jeg da at da jeg sluttet sykle fikk mer Energi slippe være så sliten men nei bare værre :,(

Jeg spiser mer trodde det sku gi Energi men nei merker ikke noe bare det motsatte nesten så jeg vil slutte men kan jo ikke det da jeg bør stå på men det er så slitsomt. Og om jeg spiser blir jeg fort sulten igjen at mitt blodsukker faller fort :,(

Så er det humøret det svinger til tusen :,( Så svetter jeg mer enn før og det er slitsomt er varm til tider :,( Men om natta før jeg skal legge meg er jeg som regel kald :,(

Ja ja det var det måtte ha det ned he he

KLEMZ FRA LILJA
    Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

<hei. du er jo syk og tar antibiotika. Da er det lov å være sliten. Kroppen driver med noe som tar end el energi nå, bekjemper bakterier og sånt.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei takker for svar

Jeg tok siste Pencillin tablett igår om jeg er bra igjen vet jeg ikke men er ikke plaget ennå

KLEMZ

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Lilja ;)

Mange år siden jeg har tatt pencillin, men da kunne jeg ikke merke noe særlig til det. I vinter tok jeg en antibiotika-kur som bare gikk på urinveiene. Jeg ble utrolig trøtt av tablettene denne gangen. Så det er nok kanskje summen av alt hva kroppen har å slite med: sykdom, medisiner....

Håper du snart blir bedre
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Og riktige tarmbakterier trenger du, dem i vanlig joghurt overlever ikke magen.
    Antibiotikaen dreper nemlig alle, skumle som snille.
    man trenger da probiotika.
    Hva anbefaler dere andre?
    Noen som har noen tips?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard

Hei og takker for svar og støtten

Jeg får i meg Yoghurt hver dag sikkert annet som hjelper også tar imot tips

Magen min er mest hard den og treig tror jeg uff ja ja

Idag har jeg vasket gulv og tørket støv og støvsuget må jobbe litt he he Men er sliten det er jeg og trøtt men men

GODKOS

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    664

Standard Fryse?

Jeg etter at jeg har spist noen ganger ikke alltid så blir det inni neglene lilla og fingrene kalde og nederst i ryggen er det brr frysning brer seg i hele kroppen.

Men så kan det være motsatt og svetter som bare det og koker rart synes jeg men er bare jeg som er rar he he Igår da jeg var varm tok jeg Tempen og da var den 36,29 grader men pleier og være nede i 35 grader og noe da jeg er kald eller hva det er.

KLEMZ

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Jeg synes det er noe lav temperatur. Stemmer forøvrig med de lave ft4-prøvene dine. Du skal se tempen går opp når du får ft4 opp.

Side 30 av 34 Først 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334 Siste

Lignende tråder

1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 20:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 19:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn