Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Blir i hvert fall latter mild av den der ja!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard

Det er viktig at dere bruker en shampo for tørr hodebunn og ikke mot flass, det kan fort gjøre det verre.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Akershus
    Alder
    85
    Meldinger
    58

Standard Tørr hodebunn

Jeg pleide å gre inn olivenolje(hadde hørt at pakistanske/indiske damer gjorde dette og de har jo alltid nydelig tykt hår) i håret, ta plastikk rundt og et varmt vått håndkle uten på det igjen i gang i mnd.

Vet ikke om håret ble så mye bedre, men hodebunnen var myk og håret glinsende.(Jeg vasket etter hvert ut olja. Kanskje etter 1 time eller jeg lå med det over natta)

Ellers kan det være lurt å få i seg essensielle fettsyrer. Jeg har begynt med EFAOmega(har det på helsekostbutikker), med både omega 3, 6 og 9 i. Fått mye mykere(mindre tørr) hud etter det- også hodebunn. 2 ss daglig.

Medlem siden
    Mar 2007
    Meldinger
    10

Standard

Hei.
    Massere inn bodylotion med olivenolje og la det stå en tid i håret er balsam både for hodebunn og hår.
    Vel har jeg ikke så mye hår igjen, men pleier det jeg har på denne måten og det synes å virke bra.

mvh
    haba
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Kul i halsen
    Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 0
    Siste melding: 07-12-07, 16:48
  2. Halsen
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 27
    Siste melding: 13-03-07, 21:44

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn