Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
09-03-07, 03:19 #9
Sliter mest med hukommelsen og konsentrasjonsvansker. Kan til tider ha store problemer med å slå et telefonnummer, selv om jeg kan det godt. Sliter også en del med angstanfall, og ikke minst søvnproblemer (jepp, se på klokka nå). Tåler heller ikke stress så godt som før.
Hehe - minner meg forresten om forrige gang jeg skulle sette på katta et nytt halsbånd. Skulle ha telefonnummeret og etternavnet mitt skrevet rundt om på halsbåndet. Etternavnet gikk greit, men jeg greide ikke å skrive telefonnummeret mitt riktig før på tredje forsøket! Dette er da skrevet med vannfast tusj, og det jeg skrev feil måtte jeg bare klusse over. Så nå går katta mi rundt med et halsbånd som ser ut som om det er sensurert... Får håpe han drar det av seg snart, så jeg kan sette på et nytt uten "sensur". Må vel klare å skrive riktig neste gang!
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Hvilke symptomer vil forsvinne og hvilke må man leve med?
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 20-04-08, 14:01 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38 -
vondt i halsen- et symptom?
Av pling i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 25Siste melding: 03-09-06, 20:32 -
Hvilke erfaringer har dere med Norsk Thyroideaforbund?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 02-06-06, 19:38 -
Hva jeg hater mest - hyper eller hypo?
Av brits i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 17-04-06, 21:39

Svar med sitat
Bokmerker