Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
01-03-07, 12:42 #5baremei Gjest
Det med mobiltelefon er slett ikke så dumt, forutsatt at det er enkelt å legge inn påminnelser og avtaler
Jeg har en Qtek, en såkalt PDA, som er mer en minidatamaskin med telefonfunksjoner. Nå heter de noe annet, men det finnes flere varianter der ute. HP Ipaq, Qtek, Dell, Acer mfl har sånne.
Jeg har en gammel S100, og er livredd for at den skal gå istykker, den er 3-4 år gammel, velbrukt og slarkete. Gått i gulvet mange ganger, vært med i skibakken og i regnvær, og fungerer upåklagelig fremdeles, bulkete og med løst batterideksel.
Se bl.a. http://www.qtek.no, idedata.no, smartphone.no osv.
Den kan kobles til pc og synkroniseres med Outlook, og endrer du avtalene på pcen finner du den på telefonen etterpå - og omvendt.
Faktisk tror jeg at også gmail kan brukes mot telefon, sjekk evt. www.gmail.com
Min telefon er stilt inn slik at alle kommende avtaler for den neste uken vises når jeg skrur på telefonen, og jeg kan velge om og når jeg skal få påminnelser, og hvor ofte påminnelsen skal gjentas.
Mannen min bruker også Outlook på jobb, og jeg har tvunget ham til å sende meg avtalene sine når jeg påvirkes av dem. *Vips* så er de registrert hos meg også.
Jeg har hatt lapper, magnet på kjøleskapet, filofax både stor og liten og alt mulig. Den telefonen jeg har nå er det eneste som funker.
Lignende tråder
-
Hvordan få TSH verdien opp til 1?
Av janike i forumet TSHSvar: 12Siste melding: 17-11-07, 17:21

Svar med sitat
Bokmerker