Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Privat endokrinolog
Threaded View
-
27-02-07, 20:22 #7
Ja, det er logisk tenkt, jeg er enig. Jeg har også tenkt å ta T3 for å få opp det. Men har også lest at hvis binyrene sliter så kan man få overdosesymptomer selv på et lavt og normalt nivå av Levaxin. Jeg brukte 100 mcg. Så jeg tenkte å utelukke slike problemer før jeg begynte igjen. For det ubehaget var verre enn noe annet. :evil:
Jeg sjekket et skjema ang. slitne binyrer på en av sidene til de jentene som har lagt ut info om det, og jeg har mange av de symptomene, men ikke så ille salthunger. Diare har jeg hatt i lange baner for å si det sånn
Så brystsmeter og oppvåkningen om natta var ikke det eneste. En annen ting var veldig utmattelse ved anstrengelse. Problemer med å hente meg inn igjen, og det var helt nytt det også. (Kan jo også komme av at T3 hadde gått enda lenger ned). Migreneanfall med aura (det er forresten en veldig fin diagnose he, he) har eskalert, og det kan ha forbindelse med feil kortisol?
Det at jeg har fokusert mest på brystsmertene er at de ble "viktigst" på en måte fordi det blir det akutte problemet hvis du skjønner hva jeg mener. Diare kan man liksom leve litt med, mens brystsmerter blir noe "skumlere."
Lignende tråder
-
Time hos endokrinolog
Av millasin i forumet EndokrinologerSvar: 4Siste melding: 04-10-08, 12:06 -
Privat praktiserende klinikker i landet
Av Alma i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 04-10-08, 10:32 -
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15

Svar med sitat
Bokmerker