Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
26-02-07, 10:19 #26
Første bud er jo å gå på riktig dose stoffskiftemedisin, ellers kejr ikke noe...
Og jeg nevnte ikke at jeg tok homeopatisk arnika, D-30 som jeg løste opp i en flaske vann og man må riste den 10 gangerog slå den mot håda som man holder under, og så har man litt av den i en ny flaske og gjør likedan (må gjøres slik) og så har man litt av den igjen i en glass med vann som man drikker. Drikk glass med slik uttynnet arnika flere ganger om dagen. Fjerner insulinresistensen. Funnet på et homeopatisk forum, hvor det er en del indere som poster. Denne oppskriften er ment for diabetes 2.
Jeg hadde en flekk på armen hvor jeg kunne dkrape av hud noen ganger, liten flekk med fortykket hud som har et navn, husker ikke navnet. Noen på thyroid.about.com forument beskrev det og flere visste var det var, og det oppstår ved diabetes 2. Når jeg da akkurat hadde lest om arnika på homeopati-forumet og jeg attpåtil har arnika i hustet, prøvde jeg det. Gikk straks ned et par kg og så fortsatte det. Min teori er altså at insulinresistens hindrer vekttap.
Andre har også gått ned en masse etter at de fikk metformin (som senker insulinresistens) og fedon-dietten er også for å senke insulinresistens.
Lignende tråder
-
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Snart vår
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 17-03-07, 18:07 -
Skal vi snart finne på noe gøy?
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 7Siste melding: 02-06-06, 22:31 -
Slankekur - plaster med jod - hva synes dere om dette, da?
Av baremei i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 20-04-06, 23:59

Svar med sitat
Bokmerker