Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
25-02-07, 21:53 #22
Jeg har prøvd den Atkins dietten en gang og har aldri følt meg så elendig i hele mitt liv, ikke gikk jeg ned i vekt heller, sikker induviduelt hva som virker fra person til person.
Jeg spiser grovt brød med banan ( det er vel ikke så usunt?) i alle fall bedre enn ost.
Vann liker jeg ikke ( helt sant) så jeg drikker light brus selv om det visstnok er veldig usunt..
Til middag blir det lapskaus, og fisk for det meste, også en del supper, men etter å ha gått opp med 200g i fra forige uke tror jeg at jeg kutter ut supper og satser på fiskepudding og lapskaus denne uken.
I helgene sjeier jeg ut med pizza ( 1 stk Billys) og 1 is, samt en kjøttmiddag til sønda.
Høres dette veldig usunt ut eller.?
Jeg må ha noe usunt ellers blir det bare til at jeg sprekker helt og hiver innpå og det er ikke bra. Så sundt i uken, men til helgen litt usunt 1 dag somregel fredag.
Lignende tråder
-
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Snart vår
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 17-03-07, 18:07 -
Skal vi snart finne på noe gøy?
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 7Siste melding: 02-06-06, 22:31 -
Slankekur - plaster med jod - hva synes dere om dette, da?
Av baremei i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 20-04-06, 23:59

Svar med sitat
Bokmerker