Side 3 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 21 til 30 av 31
    Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    247

Standard

GLEEEEEEM DET.

Tull å suge fettet ut av det du eter med dette produktet. Fett må man ha for å holde seg slank fordi det hjelper til med en bra hormonbalanse.
    (men ikke transfettsyrer altså)

Gjør som hun over, det har jeg gjort. Eneste som virker.

-Drikk kun vann, te, kaffe uten sukker eller rødvin

-Masse protein og godt fett

- Mange måltid og masse grønnsaker.

- Ikke hvetemel, sukker, kunstige søtningsmiddel, pasata, hvit ris eler frukt.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har prøvd den Atkins dietten en gang og har aldri følt meg så elendig i hele mitt liv, ikke gikk jeg ned i vekt heller, sikker induviduelt hva som virker fra person til person.

Jeg spiser grovt brød med banan ( det er vel ikke så usunt?) i alle fall bedre enn ost.

Vann liker jeg ikke ( helt sant) så jeg drikker light brus selv om det visstnok er veldig usunt..

Til middag blir det lapskaus, og fisk for det meste, også en del supper, men etter å ha gått opp med 200g i fra forige uke tror jeg at jeg kutter ut supper og satser på fiskepudding og lapskaus denne uken.

I helgene sjeier jeg ut med pizza ( 1 stk Billys) og 1 is, samt en kjøttmiddag til sønda.

Høres dette veldig usunt ut eller.?

Jeg må ha noe usunt ellers blir det bare til at jeg sprekker helt og hiver innpå og det er ikke bra. Så sundt i uken, men til helgen litt usunt 1 dag somregel fredag.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

lightbrus er noe av det værste du kan helle i deg faktisk.
    detbinder mye væske... :(
    light brus er godteri....
    venn deg til vann!
    jeg tør nesten påstå at du ikke vil greie å gå ned stort om ikke kroppen får renset seg godt, og det eneste som gjør det er VANN :rol l:

men du, det finnes masse vann med smak, da....eller du kan tilsette smak selv; sitron eller ime-skiver i ei mugge vann er jo kjempegodt

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Dessverre jeg liker ikke vann har aldri gjort det. Hjelper ikke med sitron i heller, farris og liknende syns jeg ikke noe om verre å få ned faktisk.

Vann er like ille som melk og majones for meg Æsj. Klarer det bare ikke.

Setter min lit til Nutrisan jeg da. Har klar å slanke meg før men da var jeg mye yngre og hadde et stoffskifte som fungerte.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

jeg får jo bare ønske deg lykke til

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Første bud er jo å gå på riktig dose stoffskiftemedisin, ellers kejr ikke noe...
    Og jeg nevnte ikke at jeg tok homeopatisk arnika, D-30 som jeg løste opp i en flaske vann og man må riste den 10 gangerog slå den mot håda som man holder under, og så har man litt av den i en ny flaske og gjør likedan (må gjøres slik) og så har man litt av den igjen i en glass med vann som man drikker. Drikk glass med slik uttynnet arnika flere ganger om dagen. Fjerner insulinresistensen. Funnet på et homeopatisk forum, hvor det er en del indere som poster. Denne oppskriften er ment for diabetes 2.
    Jeg hadde en flekk på armen hvor jeg kunne dkrape av hud noen ganger, liten flekk med fortykket hud som har et navn, husker ikke navnet. Noen på thyroid.about.com forument beskrev det og flere visste var det var, og det oppstår ved diabetes 2. Når jeg da akkurat hadde lest om arnika på homeopati-forumet og jeg attpåtil har arnika i hustet, prøvde jeg det. Gikk straks ned et par kg og så fortsatte det. Min teori er altså at insulinresistens hindrer vekttap.
    Andre har også gått ned en masse etter at de fikk metformin (som senker insulinresistens) og fedon-dietten er også for å senke insulinresistens.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nora
    Og jeg nevnte ikke at jeg tok homeopatisk arnika, D-30
    Får man kjøpt dette uten resept? På apotek? Interessant!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

jeg trener mest cardio, rett og slett fordi jeg blir så ufattelig trøtt av styrke.....og vondt i hodet og nakken:=) de fleste har det kanskje omvendt?

så det blir cardio to ganger i uka og styrke ei gang i uka. altså 3 ganger i uka. pluss at når det ikke er så syyyykt mye snø spaserer/sykler jeg frem og tilbake til jobb/studiested. det blir ca 3 kvarter ekstra hver dag.

har forsøkt å trene mer, men da blir jeg bare smittet av alt mulig tull!

det nytter uansett ikke å forsøke å overbevise noen andre om at man har en sunn livsstil, jeg har bestemt meg for å gi blanke i hva andre måtte tro eller ikke. de fleste bryr seg heldigvis ikke:=)

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Alskens homeopatmedisiner er å få på apotek uten resept. Jeg tror at man kanskje trenger resept i noen andre land.

Jeg bruker Rhinoplex (heter Allersin nå) mot vårens pollen, det er flere typer, nr 11 har oppi pollen av gråal, alm, bjørk, eik, hassel, lind, platan og selje, alle D-12 og i en tablett. Jeg løser opp en i en flaske og drikker utover dagen, mange bruker det før polensesongen.

Arnika, bruker D-30 men alt fins i mange styrker.
    Drosera har jeg nevnt før, stopper langvarig hoste og kikhoste. Ta bare en dose.
    Eupator perf D-30 bruker jeg mot influensa. Det fins andre mot influensa også men denne har jeg hatt nytte av og har ikke trengt de andre. Vil vel hjelpe mot vondt som man har fått av kulde også.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Akershus
    Alder
    85
    Meldinger
    58

Standard

Hei!
    Jeg spurte en ernæringsveileder hos TN om hvor mye lavere vår forbrenning er enn hos "normale" folk og fikk dette til svar:
    "Den absolutt beste løsningen må være å få målt hvor mange kalorier du forbruker ved hvile, ved en målemetode som heter "indirekte kalorimetri"... ...Metoden går ut på at vi måler oksygenforbruk og CO2 produksjon ved hvile, og det sier noe om ditt basalstoffskifte. Jeg tror ikke en slik målemetode kan utføres på så mange sykehus i Norge, men det beste er å spørre nærmeste ernæringsfysiolog. Legen kan henvise deg videre..."
    http://www.tn.no/forum/display_topic_th ... readPage=2

Noen som har fått målt dette? Blir jo veldig mye enklere å legge opp måltider osv når man vet hva "stoffskiftet er"...

Side 3 av 4 Først 1234 Siste

Lignende tråder

1. Det har gått opp et lys for meg!
    Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 22
    Siste melding: 04-09-07, 20:54
  2. Snart vår
    Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 0
    Siste melding: 17-03-07, 18:07
  3. Skal vi snart finne på noe gøy?
    Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 7
    Siste melding: 02-06-06, 22:31
  4. Slankekur - plaster med jod - hva synes dere om dette, da?
    Av baremei i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 3
    Siste melding: 20-04-06, 23:59

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn