Viser søkeresultater 11 til 14 av 14
-
17-02-07, 01:36 #11
Blir i hvert fall latter mild av den der ja!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
22-02-07, 11:38 #12
Det er viktig at dere bruker en shampo for tørr hodebunn og ikke mot flass, det kan fort gjøre det verre.
-
23-02-07, 11:56 #13
Tørr hodebunn
Jeg pleide å gre inn olivenolje(hadde hørt at pakistanske/indiske damer gjorde dette og de har jo alltid nydelig tykt hår) i håret, ta plastikk rundt og et varmt vått håndkle uten på det igjen i gang i mnd.
Vet ikke om håret ble så mye bedre, men hodebunnen var myk og håret glinsende.(Jeg vasket etter hvert ut olja. Kanskje etter 1 time eller jeg lå med det over natta)
Ellers kan det være lurt å få i seg essensielle fettsyrer. Jeg har begynt med EFAOmega(har det på helsekostbutikker), med både omega 3, 6 og 9 i. Fått mye mykere(mindre tørr) hud etter det- også hodebunn. 2 ss daglig.
-
15-03-07, 18:09 #14
Hei.
Massere inn bodylotion med olivenolje og la det stå en tid i håret er balsam både for hodebunn og hår.
Vel har jeg ikke så mye hår igjen, men pleier det jeg har på denne måten og det synes å virke bra.
mvh
habaFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Kul i halsen
Av Buffy i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 07-12-07, 16:48 -
Halsen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 27Siste melding: 13-03-07, 21:44
Svar med sitat
Bokmerker