Du Nora. Takk!

Jeg er veldig interessert i den historien og linkene du har. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal snu meg for tiden.
Det er lenge siden jeg hadde fremgang i forhold til helsen. Er konstant sliten med bly følelse i kroppen. Legen snakker om ME, men det er jo vanskelig å komme til. Og det å få en slik diagnose er ikke enkelt det heller. Hverken å få anerkjennelse for å ha den nå eller å bli behandlet med respekt i helsevesenet med den på papiret. Det er et toegget sverd det der. Og ikke er jeg sikker på om legen egentlig mener det han sier..???

Jeg har ikke blitt bedre av Levaxinen etter de første 3 månedene. Jeg gir opp håpet om å bli bedre med den medisinen snart. Så nå nærmer jeg meg kampen for å prøve Amour el. lignende. Har "advart" legen om at jeg kommer til å prøve med eller uten hans velsignelse om Levaxinen ikke virket.

Binyrebarken er vel egentlig noe jeg kan sjekke for sikkerhetsskyld selv om jeg ikke passet særlig inn i Kris sin test over hypo kontra binyrebarkproblemer. Men kan jo i hvert fall ta kortisol prøver...