Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Så utrolig sliten....
Threaded View
-
31-01-07, 15:16 #3
Takk for det Cat
Har gått på levaxin i 10 mnd nå.. prøvene mine har gått gradvis mot normalen.. tsh min lå på 0.02 her i sommer og da følte jeg meg ganske grei. men da hadde vi det veldig rolig på jobben samtidig kortere arbeidstider..
jeg tar 100 mg levaxin den ene uka og 100 mg den andre uka bortsett fra 1 dag hvor jeg tar 75 mg dette har fungert veldig fint.
Ble egentlig sykemeldt pga jeg har hatt en utrolig stiv nakke og skuldre for dette fikk jeg voltaren. muskelavslappende og kroppen min sa takk for seg. nå sitter jeg her i sofaen skjelven i armer og ben et hue som ikke følger med, er kvalm og har diare.. Sykemeldingen går ut i morgen og jeg har ikkkkkkkkke lyst til og jobbe så håper legen sykemelder meg videre.
Min mor presterer og bli sur på meg pga jeg gjesper på telefonen når hun ringer meg.. Har kjøpt boka Hypotherose og meg og gi den til henne slik at hun kan sette seg mer inn i dette..
Skal høre med legen neste gang om armour og den andre som jeg ikke kommer på nå..
Har akkurat byttet til denne legen. hatt han si den oktober så jeg får gi han en sjanse. han er mer åpen enn han andre jeg hadde som jeg måtte krangle med for å få medisiner..
Hvorfor skal alt være så jævlig slitsomt..Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Lignende tråder
-
Juhuuu! Jeg føler meg utrolig bra! Kuttet antidepressiva!
Av Dolphin i forumet DepresjonSvar: 9Siste melding: 11-11-06, 00:22 -
Uff,jeg er så sliten og lei av alt:(
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-10-06, 23:37

Svar med sitat
Bokmerker