Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
17-01-07, 10:44 #7
Så bra at du ikke gav opp, men fikk "rett" til slutt!
Lurte bare på en ting: da du tok denne 24t urinprøven, vet du hvor den ble sendt og tilsatte du syre til urinen og lot det stå kaldt mens du samlet den opp?
I Aker sine rutiner for døgnanalyser, står det at en skal tilsette syre fra starten og at det skal stå kaldt undre oppsamlingne.
Jeg har nettopp tatt en slik prøve selv. Men fikk beskjed av legen/kontordamene at det ikke var nødvendig å tilsette syre. Ringte da til Aker, og de bekreftet det jeg sa. Og sa også at hvis en ikke gjorde det ble resultatet feil. Det ville vise mindre av stoffene i urinene, siden de blir brutt ned av oksygenen. Det vil jo si at kanskje flere passisenter får feil svar, og at de er "friske"......
Nå var det min mann som leverer prøven, og han sa at de skulle sende den til nærmeste sykehus der de tok annalyser som ikke var tilsatt syre. Så nå er jeg spendt på hvor den ble sendt og om det viser noe....Hypertyreose høsten 2003. "Alle gode ting er tre" ;) Storebror 91, lillebror 03 og bittelillesøster 05
Lignende tråder
-
En fortelling om legene og om meg....
Av Lajla i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 26-05-12, 17:46 -
Over eller underdosert?
Av millasin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 29-04-09, 15:30 -
Jeg blir så forvirret over disse legene! (ang prøveverdier)
Av lillybell i forumet Hos legenSvar: 3Siste melding: 10-07-08, 10:19 -
Jeg blir dårligere - flere symptomer når jeg spiser snop, som sjokolade og smågodt.
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-03-07, 18:34 -
Hvordan er legene deres opplyst i forhold til stoffskifte sykdommen?
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 03-06-06, 11:54

Svar med sitat
Bokmerker