Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
06-01-07, 19:21 #13
nora
Hva er forskjellen på aVWS og von willebrandt?Her snakker vi om aVWS, aquired von willebrandt syndrom, som kommer blant annet av for lav dose levaxin eller hypothyreose. Det er bra å vite at det fins. (ikke tro at legene skjønner sammenhengen enda tilstanden er beskrevet i litteraturen. Ser du på House?)
Jeg antar du står i fare for å få aVWS hvis de putter deg på en for lav dose levaxin.
Eller det er det du hadde men du fikk feil diagnose dengang. Vet ikke.
Uansett så er det lurt for deg å vite at for lav dose kan gi deg aVWS.
Vet du om noen symptomer? Jeg hadde f.eks. mange små hudblødninger, mange blåmerker, blødning i underlivet som ikke ville holde opp. Dette var 1. gang. 2. gang hadde jeg bare kraftige hudblødninger (under huden).
Den ene sønnen min har alltid vært veldig plaget av neseblod...
1. gang jeg fikk det, tok jeg ikke thyroxin. Det gjorde jeg vel heller ikke 2. gang nei, det var vel et års tid etter dette at jeg begynte på Neo-Mercazole, så ei god stund etter det igjen - thyroxin.
Jeg har i en tid nå lurt på om det kunne være kortisonen jeg ble behandlet med som utløste stoffskifteproblemene (selv om jeg har hatt mange symptomer allerede fra liten, så ble jo mye enda verre da).
Ka du trur, Gurine?
Hva er House?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Høyt stoffskifte behandlet med Levaxin. Hvor dårlig er det mulig å bli?
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hvor kan man klage på dårlig pasientbehandling?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 24-11-06, 17:12 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21

Svar med sitat
Bokmerker