Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Syk puls...
Hybrid View
-
05-01-07, 10:23 #1
Hei Maia !
Jeg har noe av den samme erfaringen som deg. jeg var overmedisinert, ble tatt av levaxin en periode. Så kommer forskjellen på deg og meg, jeg startet opp med døgndose: 50 mikrogram levaxin, gikk opp til 75 mikrogram 2. juledag. Jeg var såååå fornøyd med legen min fordi han gikk såååå sakte fram. Men jammen sa jeg smør, hjertet er i gang med maratonløpene sine igjen. Har jeg en eller to timer fri for høy puls i døgnet så er det toppen. Snakk med legen din, eller bytt, det skal jeg. Våkenetter, høy puls, vondt i brystet og hypothreosen har nå gjort meg såååå f..banna at jeg ikke finner meg i NOE lenger, trur eg....
Et riktig godt nytt år til deg, med ønske om en saaakte doseøkning fra
Lignende tråder
-
Lav puls...
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 18:59 -
Trening og puls
Av bambi i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 23-03-07, 19:15 -
Puls...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 23:43 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13

Svar med sitat
Bokmerker