Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
30-12-06, 23:08 #3
Jeg har ikke opplevd andre av dine symptomer enn trettheten du beskriver. Jeg kom meg ut av h ved å skifte fra Levaxin til Armour. Jeg vet ikke om det er løsningen for deg. Har du prøvd ulike doser? Liothyroxin har du prøvd det?
En kan fant legen ut at jeg var overdosert fordi TSH var for lav. Da måtte jeg ikke ta medisin på 1 uke, og jeg ble veldig syk. Jeg klarte ikke stå opp til slutt og blødde fra nesen, underlivet( når jeg ikke skulle) og kastet opp blod. Huden min var full av små blå flekker. Da jeg spurte legen hva dette var sa han at det visste han ikke og gjorde ikke mer med det.
Jeg oppsøkte en annen lege som hadde en annen oppfatning av TSH og han tok straks prøver som hadde med blodets evne til å størkne å gjøre.
Det var en ubehagelig og litt skremmende opplevelse. Skiftet lege etter dette. Da følte jeg meg ganske syk. Er vel det sykeste jeg har vært.
kom meg ved å begynne å ta medisin igjen.!
Lignende tråder
-
Høyt stoffskifte behandlet med Levaxin. Hvor dårlig er det mulig å bli?
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hvor kan man klage på dårlig pasientbehandling?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 24-11-06, 17:12 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21

Svar med sitat
Bokmerker