Hei
Takker for svar

Jeg har ikke mer på arket enn det jeg skreiv Jeg har det ok er sliten og mye trøtt men funker Humøret kan være rart opp og ned sinna for det minste men det vet jeg ikke om er Lavt Stofskifte mitt men kansje andre ting he he

Jeg går hos en Psykolg som er ekspert på ADHD for og se om jeg kan ha det, det tar 4 timer ta en sånn test så da må jeg til han mannen fire ganger sikkert tror det er det de mener

Jeg har vondt i armen og andre steder i kroppen hvor det er sener for jeg trener for hardt og feil :,( Sa legen da at jeg behøver mer Protein bygge muskler viss ikke jeg får i meg det av Pulver eller annet så måtte jeg få sprøyta det inn i kroppen :,( Uff ja ja Kroppen min har det nok ikke topp. Kroppen har sagt hei jeg er Utbrent for lenge sia men hode vettø det er ikke helt med der den er helt på jorde

Det er nok noe som skjer med kroppen da man trener for hardt og ikke spiser bra nok assa får i meg noe men ikke bra nok.

Tok nye blodprøver idag Jeg måtte stikke i begge armene blodårene ruller så hun i skranken ved Legekontoret fikk ikke en dråpe av meg Så sa hun jeg fikk gå på Sykehuset og der fikk de blod av meg i armen men hu måtte holde åra på plass

Spør dumt men hva kan en infeksjon eller inflammasjon være?

GODKLEMZ