Hei

Vanligvis tar man ibux i en periode for senebetennelse, fordi det senker prostaglandiner som har med betennelser på denne måten å gjøre. Naproxen virker på samme måte. Idrettsfolk tar til pg med ibux før anstrengende trening av den grunn.
Bio-sport vil gjøre det samme med prostaglandinene men på en annen måte.

Ser du har lavt calcium. Det er totalt kalcium, da er normalt mellom 2,15 og 2,50. Ionisert calcium ville vært mer nøyaktig. Hva er din PTH og vitamin D? vet om en som har veldig høy PTH og lavt calcium fordi vitamion D er 60, referanseområdet er ofte ned til 50, men ipraksis så må man ah vitamin D på minst 80 nmol/l eller mer før PTH synker og calcium går opp. (PTH stiger fordi calcium er lav)

Hvis du ikke får blodprøver på vitamin D, kan du allikevel øke inntaket, ta et par vanlige kalciumtabletter fra matbutikken som har vitamin D i tillegg. Man får ikke overdose på den måten heller, i Tromsø gir de forsøkspersoner 150µg om dagen og det er 5µg i tablettene. 50µg er øverste anbefalte dose hvis man leter etter det, de skriver ofte 5µg eller 7,5 µg.

Din langtidsblodsukker er ikke lav, heller normal, du har bevis på at du ikke har sultet.....jeah. (B-glykolysert H %)

hct, det er hematokrit, man kan se om noen er dehydrert hvis den er høy. Vet ikke hva fraksjon her betyr.

Leukocytter er litt høye, men det hender rett som det er pga. en infeksjon eller inflammasjon.

Albumin: normalområdet er fra 37-48, du har ikke lavt albumin og trenger ikke å dytte i deg mer protein enn du gjør av den grunn.

Leverprøver er bra.

Ft4 er bittelitt lav samtidig som TSH er lav, jeg tror at du kanskje hadde en infeksjon på gang når de tok prøvene og trenger en til prøve når du ikke har noen infeksjon.
Påe den andre siden så har jeg også en lav TSH når ft4 er midtveis opp, så du kan også være slik.

Jeg antar at det er prøver etter doseøkning, ditt siste ft4 var jo på 13 tror jeg.
Hva tror du selv? Hvordan har du det?
nora