Viser søkeresultater 1 til 10 av 69
Threaded View
-
06-12-06, 02:03 #24
Fryser også mye, så jeg drikker mye te ;)
Det finnes også oppkvikkende te, t.o.m. uten at den er svart (dvs koffein i, og sikkert dermed en påkjennening for binyrebarken den også). Tror jeg har kjøpt en med kanel og kardemomme, hvis jeg ikke husker feil. Er sikkert ikke så "oppkvikkende" som kaffe, men da heller ikke så slitsom for systemet.
Og til de som ikke sliter med vekta eller diabetes eller annet, så må jo en kopp kakao i ny og ne her på vinteren være tingen ;)
Når det gjelder blodtrykk, er det ikke skadelig med kaffe hvis man har tendens til høyt blodtrykk (men er altså veldig usikker her)?
pling - jeg ville også gjerne fått testet om jeg har sliten binyrebark. Kan du fortelle om hvilke tester du tar for å få dette gjort?
Ellers er du jo kjempeflink med å begrense kaffeinntaket ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
jobbe med hva og hvordan?
Av Pebles i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 13-02-10, 04:41 -
Hvordan går jeg frem?
Av gevega i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 10-03-09, 09:11 -
Hvordan får jeg T3 op?
Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 15-12-07, 20:44 -
Svimmelhet, hjertebank, hetetokter og angstannfall
Av eva i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 12Siste melding: 08-05-05, 21:03

Svar med sitat
Bokmerker