hei hei

Jeg trener også styrke. Men synes det er deilig å ta en svømmetur når formen er ok.
Jeg tror nok trening er sunt for alle, i allefall dersom ikke stoffskiftet er alt for høyt. Jeg fikk også streng beskjed av legen å ta det helt med ro når stoffskifte var for høyt. Jeg fikk i tillegg beskjed om å holde meg unna alt som kunne stresse kroppen. Han tenkte da også på stoffer som koffein og alkohol.
Så jeg hadde derfor ett lengre trenings opphold, men når alt hadde stabilisert seg og formen var stigende, så var det bare så deilig å komme igang med trening igjen..

Jeg vil anbefale så mange som mulig å ta seg en avstressende svømmetur innimellom. Det gjør godt for kropp og sjel.. Selv om jeg selv har blitt overvektig igjen etter operasjonen og en tid med forlavt stoffskifte, så tar jeg meg selv i nakken og sier til meg selv at folk som ser meg i badedrakt bare får være glad de ikke har så problemer med vekta som meg...

Håper du finner ut av dette med treninga.. Er viktig å finne noe som passer en selv. Jeg synes i allefall en kombinasjon av svømming og styrke er helt topp..

Tove