Viser søkeresultater 1 til 10 av 83
Threaded View
-
21-11-06, 23:57 #35
Ja, Anne Ma - hvor er energien til å gjøre noe med dette?
Sist når jeg skrev i denne tråden, tenkte jeg at: nå - nå går jeg bare i gang og skriver om noe av de temaene som opptar meg og finner det jeg kan om stoffet, og så overlater til noen av dere andre å rette meg og tilføye. Kjente liksom en gammel gnist og tenkte: Hva i alle dager? Er jeg levende? Skal jeg til å leve?
Men, neida, det varte jo ikke mange minuttene.... Må ha vært overdose av en eller annen vitamin.
Men det jammen meg godt at Anne Ma er med oss i hvert fall, for det er virkelig en oppegående dame.
Og jeg har også hatt Thyroideaforbundet (regner med det er NTF som du nevner) i tankene. Hadde negativ oppfatning av dem, men etter mailing med dem som jeg har fortalt om her på forumet tidligere, så har jeg ikke det lenger. Så jeg er veldig interessert i se om vi kan få til et samarbeid med dem, evt ved å melde oss inn der. Det er klart vi er sterkere når vi står flere sammen.
Bare vi kunne sammenfattet noe fornuftig selv til å begynne med, så de ikke tror at vi er helt tanketumme, tåkelagte naut - æhem...
Og en må virkelig få skilt mellom psykiske tilstander og pågående hypotyreoser. Alle leger må jo få innsett at det ikke nytter å behandle en pasient for en diagnose som han ikke har (selv om det kan bli et symptom). Hva skal man med insulin for å behandle kreft?
Det må tydeligvis noen fortelle dem.
Hva er forskjellen på subklinisk og latent hypotyreose - om noen?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hei alle sammen
Av Frustrert i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 11-05-08, 15:15 -
Hei alle sammen, jeg er ny.
Av belit i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Hei alle sammen
Av litaogslita i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 17-05-07, 21:59 -
Hei alle sammen.
Av munch i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 20-04-07, 13:12

Svar med sitat
Bokmerker