Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
21-11-06, 08:35 #28baremei Gjest
En økning på 50mcg pr dag er litt voldsomt, da kan man like gjerne bli enda dårligere av for rask økning. Det kan godt hende dosen må økes med det totalt, kanskje enda mer også, men det må gå sakte.
Men så var det denne mellomtingen da... 50 til i uka er å dra den litt langt feil vei. Synes jeg.
25mcg/dag i økning fungerer for de fleste, forutsatt at man ikke pøser på igjen med ny økning om 3 uker. Den er stor nok til å gjøre en forskjell, liten nok til å ikke skape problemer. Vanligvis.
Får man hypertegn av den økningen ville jeg sjekket jernlageret og slikt, med mindre man bikker over en antatt normal dose.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte av anoreksi
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 339Siste melding: 29-07-11, 21:28 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år etter en graviditet
Av Lindalorraine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-03-07, 20:57 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker