Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
-
15-11-06, 11:57 #1
Graviditet og akepunktur
Har noen av dere gått til akepunktør for å bli gravide?? Har gått over 1 år nå uten prevansjon og ikke blitt gravid. har en tsh som ligger på 0,1-0,2 ca.
Fikk tips og at de kan hjelpe oss med stoffskiftet til og bli gravide.
tips mottas med stor glede
GrynetHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
23-11-06, 17:44 #2
ingen som har noen tips??
Hadde noen skikkelig smerter ved livmoren min igår. Lurer på om det kanskje kan være livmoren som utvider seg. Tok en test i dag men den var negativ.
Veninnen min er 2 mnd på vei og hun måtte ta 4 prøver før den ble positiv. så jeg får vente i spenning og se.Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
23-11-06, 21:28 #3
Skulle ønske at eg hadde svar til deg. Kan ikke gi annet råd enn å ta en prat med legen og starte en utredning av fertiliteten til dere begge to. Av og til ser vi oss blinde på stoffskifte og gir det skylda for alt. Men for all del, sjekk FT3 og FT4 for å være sikker på at stoffskiftet ditt er ok.
Selv er eg nå i 38 uke og alt ser ut til å være bra.
-
24-11-06, 00:50 #4
Tror de har mye erfaring på snart mamma sidene (forumet).
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-11-06, 22:06 #5
har vært og lest litt på de sidene :O)
ingen mensen ennå.. så jeg er litt spent
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
26-11-06, 16:14 #6
Vet om flere som har brukt akupunktur for å bli gravide. Har tenkt til å prøve det selv etterhvert også.
Håper du blir gravid snart du også ! Lykke til !
-
26-11-06, 22:55 #7
Heizann.Joda se på meg vi har fått to flotte og raske unger etter å ha fått akupunktur behandling.Selvfølgelig er det ikke påvist at det er det som har gjort det,men jeg velger og tro det.
Har fått akupunktur mot ødemer også i svangerskapet.
-
10-12-06, 13:47 #8
fikk tips om et kjærringråd.
Fikk vite at om man har litt seigt eggløsnings slim så kan man drikke slimløsende hostesaft. så vil de små svømmerne komme lettere til egget.
selv merker jeg at det er mye seigt slim den dagen jeg har eggløsning. så jeg skal forsøke dette ved neste..
begynn 1 uke før eggløsningen og ta 1 ss hostesaft hver dag.
kanskje det hjelper litt på oss???Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
26-01-07, 15:58 #9
Jeg brukte akupunktur for å bli gravid, under svangerskapet mot tett nese og for modning og under fødselen. Hadde ett flott svangerskap og en lett fødsel.
-
26-01-07, 16:01 #10
Grapefruktjuice morgen og kveld frem til eggløsning gir mer el slim også;) Jeg klarte bare ett glass om morningen jeg da, smaker ikke veldig godt ..
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52
Svar med sitat
Bokmerker