Side 4 av 5 Først 12345 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 49
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av baremei
    Link? Hvilken link? *kikke forvirret rundt seg*
    Denne her som du er i antar jeg! Hehe
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Okey - det heter vel tråd, da!!

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

JA,JEG MISTER OGSÃ… TING OG DYTTER DE,,,,mister pengene på kundene,eller colaen.....jeg ringte legen onsdag,sa jeg trengte time,,sa at jeg er glemsk,snakker feil.ordene kommer ikke ut ,sliten..hun sa jeg ikke kunne ha krisetime for de var så korte og legen måtte bruke litt tid å finne ut hva som feilte meg.....ha,ha sikker på at han ikke bruker lang tid,sier sikkert ,,,stofskiftet ditt er fintmmmbla,bla.jeg fikk time på tirsdag..................................................... er så dårlig i dag ,,,sliten smerter i ledd,rygg ,,,,virker nesten dopa,,,det synest min sønn,men det er en trøst å høre om dere andre,,,,,
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Har perioder der jeg er klumsete, føttene kjennes ut som de svikter under meg, jeg går på dørkarmen istedet for gjennom døråpningen. Har vanskelig med å finne riktige ord, og null konsentrajon. Hadde en episode der jeg jeg fikk skikkelig blackout å måtte tenke meg om noen sekunder før jeg husket hvor jeg var. Føler at mine perioder er værst de to siste ukene før mens hva nå enn det har seg, føler meg som en stor hormonfeil.
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hsn
    føler meg som en stor hormonfeil.
    den der synes jeg sier alt!

anngående det der med blacouts... skikkelig pinlig og skremmende

jeg har et eksempel som jeg husker veldig godt... noe husker jeg jo...

jeg traff en studentvenninde som hadde med seg en annen venninde... den siste hadde jeg ikke møtt før.
    min venninde er aktiv i et politisk ungdomsparti, venninden er også aktiv i det samme partiet.
    selv er jeg ikke politisk aktiv lenger, men jeg har klare meninger om hva jeg tror på og stemmer etter sterk overbevisning hvert år på et annet parti enn dem... ikke noe uoverenstemmelse aldså, men både hun og jeg vet hvor vi står politisk.

jeg traff som sagt disse to i kantina på høgskulen, og vi kom i prat om at de hadde vært på landsmøte.... dit men ikke lenger var jeg med
    jeg datt ut i det øyeblikk venninden til min venninde spurte om noe... senere fikk jeg resonert meg tilbake til at det var spørsmål om ikke jeg også kunne være med dem på et møte... hun prøvde tydeligvis å verve meg ikke noe galt i det

men jeg var på det tidspunktet fullstendig blank på hva... la oss kalle det "ungommens politiske parti" stod for, og i det hele tatt hva et parti var hun kunne ha pratet japansk og jeg hadde skjønnt like mye...

jeg mistet begrepsforståelse og jeg mistet sammenhengen i samtalen...

jeg endte med å svare noe sånnt som at " det kan jeg sikkert" hvorpå jeg stakk så fort jeg kunne, livredd for hva som skjedde med meg :(

min venninde satt igjen med et STORT ? siden hun hadde forventet et tydelig NEI på det spørsmålet - hun vet at jeg er urokkelig politisk...
    hennes venninde satt igjen og trodde hun hadde vervet et nytt medlem... jeg var bare frustrert, livredd og flau.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

Standard

Jeg er også veldig glemsk. Det som skremmer meg mest er at jeg glemmer ting, og så kan jeg ikke selv om jeg "graver" huske det.

Ett eksempe: Vi skulle ha barseltreff hos meg, men tid og dag ble endret.
    Selv etter at de andre forklarte meg hva og hvorfor kan jeg ikke klare å "finne det frem" igjen. Det er skummelt!!!

Ett annet: En på jobben skulle bli bestemor. Jeg ba henne informere meg. Hun skal ha sendt meg melding, og jeg skal ha gratulert tilbake - MEN det er BORTE.... :(

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

samme her,jeg har en kunde som skal betale 6 kr og jeg sier 16 kr takk...eller de skal betale 140 å jeg slenger på til 240,,,,sier 240 men mener 140 ,kundene ser på meg,jeg må spørre flere ganger 2 ekstra,å1 viking,,,kundene ser litt iretert ut ...veldig ekkelt .husker ikke at jeg har hvert ute å røykt.......,,,,,,,,,
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

glemmer hva jeg spiste for 10 minutter siden noen ganger...
    så fort talerkenen er tom er minnet om hva som var der borte...
    ikke rart man legger på seg he he

det verste er når jeg tror en regning er betalt og så er den ikke det... :(

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

he,he,derfor 10 kilo pluss der sa du noe ,med regninger,,,,jeg glemmer at folk skylder meg penger;(

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

enda verre... jeg glemmer at jeg skylder andre penger :(

Side 4 av 5 Først 12345 Siste

Lignende tråder

1. Begynte mine sykdommer i hjernen?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 14-09-07, 01:02
  2. Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
    Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 3
    Siste melding: 22-12-06, 12:06

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn