Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Tråd: Nedtur igjen......
Threaded View
-
30-10-06, 20:42 #10baremei Gjest
Du mener det sikkert vel, men jeg blir litt provosert. "Bare du gidder"?
Du ANER ikke hvordan jeg har giddet!
Ingen kan svare på om Levaxin/Armour har ingen kjent bivirkning som går på munntørrhet eller tannkjøtt, meg bekjent. Tvert imot skal det hjelpe.
Ikke bruker jeg noen andre medisiner heller, og da er jeg like langt.
Jeg er ute etter dokumentasjon og støtte på at stoffskiftet alene har skylden for dårlige tenner. Tannkjøttet mitt har det aldeles utmerket, men tennene er svake og får fort hull og må rotfylles og knekker og i det hele tatt.
Det handler altså ikke om å gidde noe som helst - det er to forskjellige situasjoner vi snakker om. Fint at du får det dekket, men du har altså et helt annet sykdomsbilde enn meg.
Det første jeg kan tenke meg er altså nevnte dokumentasjon i form av en eller annen forskningsrapport eller fler.
Det andre er om revmatismen min kan ha skylden, men det er så forsvinnende liten mengde medisin jeg bruker for det (jeg har 100 tabletter i 3 år...) Så - kan noen hjelpe med å finne info på om Bechterews i seg selv gjør noe med tennene?
Lignende tråder
-
Psykisk nedtur
Av an i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 19-06-08, 22:10

Svar med sitat
Bokmerker