Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
28-10-06, 07:28 #3
Re: armour... hvordan bestiller dere?
så du mener at alle de her inne som bestiller dette selv er uansvarlige idioter som ikke vet sitt eget best, og som burde hørt på legensin om at Levaxin er eneste middel som er noe å satse på?
Opprinnelig skrevet av Jon
etter hva jeg har forstått, så har disse menneskene mye bedre respons på Armour enn Levaxin, og har fått ett bedre liv etterpå.... å bare få tilbake litt av mitt gamle jeg ville værd å forsøke Armour :(
jeg har også forstått at dette bestilles fra England, men får ikke opp noe når jeg googler på Armour, derfor spør jeg her inne. jeg hadde ikke planer om å bestille fra en "bananrepublikk". jeg hadde aldri i verden bestillt noe sånnt fra noen jeg ikke hadde gode referanser fra fra før...
og anng erstatning... denne forbanna sykdommen gjør jo at jeg ikke kan ha livsforsikring en gang :x jeg var så dum at jeg ikke hadde det når jeg fikk stillt diagnosen, og da var det jo gjort
. dvs, jeg har jo forsikring, men jeg får ingenting om uhellet/tilstanden kan ha hatt noe med diagnosen min å gjøre... :( akkuratt som ikke alt kan henges på hypothyreosen, så mange symptomer jeg har....
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25 -
Hvordan går jula for dere....?
Av Line i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 28-12-06, 22:09 -
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 10-10-06, 13:34 -
Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 14-06-06, 23:04 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat
Bokmerker