Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
28-10-06, 01:01 #2
Re: armour... hvordan bestiller dere?
Lov eller ikke lov er trolig feil spørsmål. Risikerer du straff ved å bestille på nett er trolig et mer relevant spørsmål. Svaret på sistnevnte er trolig nei.
Opprinnelig skrevet av Lissa
Er det trygt å bestille på nett? Vel, norske myndigheter mener at det ikke er det. Du vet aldri om nettaktøren er seriøs. Du kan ikke vite at du får det du bestiller. Hvis du bestiller, og produktet skader deg, vil du ha store problemer med å få stilt noen til ansvar.
Jeg synes du bør konsultere flere leger før du velger å shoppe på internett. Legen vil det denne mener er ditt beste. Et nettsted i en fjern bananrepublikk vil trolig legge mer vekt på egen inntjening enn kjøperens helse.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
Lignende tråder
-
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Av cathrin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 14-05-08, 00:25 -
Hvordan går jula for dere....?
Av Line i forumet SolskinnshistorierSvar: 1Siste melding: 28-12-06, 22:09 -
SPARING AV ARMOUR HVORDAN VILLE DERE GJORT DET?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 10-10-06, 13:34 -
Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 14-06-06, 23:04 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat
Bokmerker