Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
23-10-06, 22:33 #4
Da har dere bekreftet mine antakelser. Blir jammen fort forvirret, jeg
Kan dere komme på noe hun burde ta opp med legen ved kommende timeavtale?
Har jo sagt at det er viktig å få sjekket Anti-TPO. Når jeg tidligere har sendt henne til legen med dette skrev jeg også en lapp om å få sjekket FT3 og FT4. Mer husker jeg ikke. Kanskje B12?
De hadde uansett beholdt lappen på legekontoret. Jeg stoler ikke på at de får tatt de prøvene man ber om....
I dag sa jeg hun skulle spørre om de hadde tenkt å gi henne Levaxin eller Neo-Mercazole (noe hun da selvsagt ikke skjønte det minste av), men så får vi se. Ikke alltid folk får sjekket det du ber dem om heller. Skal ikke være lett, nei ;)
Ferretin? Heter det det? Har det med jern å gjøre? Hun blødde fryktelig etter en fødsel for en tid tilbake. (Pga dette ville de nesten ikke ta prøver. Ikke rart hun var trøtt så mye som hun hadde vært gjennom. Så hun måtte virkelig insistere og si at hun hadde vært fryktelig trøtt i mange år med økt søvnbehov. Høres det kjent ut?)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lavt/høyt stoffskifte, vannansamling.
Av Chicka22 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 20Siste melding: 08-06-07, 12:48 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
Mulig å gå fra lavt til høyt stoffskifte?
Av Vilde i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 5Siste melding: 20-11-06, 15:58 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker