Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
23-10-06, 09:20 #7
Takker for svar!
Jeg tror selv det kan være lavt stoffskifte, selv om det beste hadde vært om det var noe annet som gikk over av seg selv...
Jeg har en mor, en mormor og mormors søster som alle har/hadde lavt stoffskifte. Så det spørs vel ikke om jeg har noen arvelige gener der. Etter å ha født mitt andre barn for 11 år siden, sa legen til meg at jeg burde følge med på stoffskifte, det var nok i nær grensene da også.
Jeg har tatt en prøver på en del andre ting, bl.a jern og b12. Alt lå innenfor referansegrensene. Jeg skal skrive opp de andre prøvene dere har anbefalt og få tatt dem.
Av og til lurer jeg på om jeg er hypokonder, at jeg bare leser om symptomer - og så har jeg dem. Men det kjennes jo så reelt ut! Derfor blir jeg litt usikker når jeg er hos legen også. Jeg kjemper med nebb og klør og "krangler" med legene når det gjelder min multifunksjonshemmede datter, men er lite flink på egne vegne. Jeg tar legetimen, ber om å få tatt prøver jeg evt. ikke har tatt, og så får jeg se hva som skjer.
Følger med dere her på nettet. Ser at mange sliter og synes det er fantastisk at dere har overskudd til å hjelpe andre og hverandre!
Lignende tråder
-
Kan de kreve operasjon?
Av Sonja Midtlien i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 9Siste melding: 03-03-08, 18:30 -
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
usikker på bruk av medisiner
Av pling i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 07-02-07, 21:45 -
Kan stoffskiftet påvirkes av medisiner?
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 12-10-06, 15:15

Svar med sitat
Bokmerker