Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
19-10-06, 11:30 #17
Jeg var på Aker i 03 - I den tia jeg maste på alle leger jeg så om Armour. Aker var på den tia ikke noe untak fra resten av legestanden - de var uvitende og av-visende og prøvde så godt de kunne med en tilbakelent holdning ispedd dessinformasjon.
Og jeg vil tillegge : Tross mine åpenbare vansker og sykehistorie kom det ikke opp andre behandlingsforslag enn de som førte til tilstanden jeg var i.
Jeg har vært og besøkt legen etter at jeg begynte på Armour, og holdningen var da endret til mer åpenhet til at jeg følte meg bedre.
Jeg sa da at jeg gjerne stiller med armen min om de skulle ha noen interesse av å sammenlikne meg før og etter.
Den var klart negativ - og jeg har ikke hørt noe siden.
Må jo bare si at jeg er ganske skremt over denne tydelige kunnskapsvegring om emnet.
Men gi dem en sjanse - det kan jo ha endret seg.
En representant for Aker uttalte seg iallfall ikke negativt til Armour i et foredrag i Stavanger på Thyradagen.
Så da er det kanskje håp ?
Aker har lang ventetid og har en prioriteringsliste hvor hypothyreosetilstander er nederst på lista.
Har nylig lest at de har fått mer penger til drift og det lover vel bedre ?
http://www.aker.uio.no/Hormonlab/hlsoma.html• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvilke nye prøver bør jeg be om?
Av Laura i forumet BlodprøverSvar: 29Siste melding: 15-04-07, 14:29 -
Hvilke blodprøve-tester skal jeg ta?
Av Zena i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 21-03-07, 21:18 -
hvilke prøver tas ved høyt stoffskifte
Av milla i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 24-04-06, 19:04

Svar med sitat
Bokmerker