Viser søkeresultater 1 til 10 av 81
Threaded View
-
17-10-06, 10:40 #8
hei du!
nå må du ta det litt med ro da... jeg bare pumpet jeg meg frem til pjokken var 11 mnd. og fikk ikke mensen før etter jeg slutta helt.
(syntes det var litt deilig jeg da)
det er forresten fullt mulig å bli gravid uten at du har blødning...du kan fremdeles ha eggløsning faktisk.
har en venninde som ble gravid 3 mnd etter fødselen jeg... hun fullammet! helsesøster hadde fortalt henne at amming var god prevensjon, så hun brukte ikke annet...
(hun er ikke hyppothyreotisk da)
så sannt du er nogenlunde bra medisinert kan jeg ikke skjønne at stoffskiftet skal ha noe å si for om du blir gravid igjen eller ikke(?)
tror det har mere med hvordan du responderer på medisinen, ammingen din og din evne til å bli gravid.
når du først har fått en unge kommer nok neste også, når kroppen din er klar for det!Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19 -
hva skjer hvis jeg slutter på medisinene nå?
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 15-01-07, 14:46 -
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Av Dolphin i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 04-01-07, 13:23 -
Liothyronin
Av madonna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 01-08-06, 07:28

Svar med sitat
Bokmerker