Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Dere med Hypotyreose
Threaded View
-
14-10-06, 08:16 #10
uff! håper du kommer ut av den situasjonen du er i nå - kjenner meg så godt igjen :(
den dagen jeg omsider hadde kommet meg til endokrinolog og hadde resepten på Levaxin (Natriumtyroxid den gangen), så var jeg så svimmel ør og tåkete at jeg klarte å få parkeringsbot utenfor apoteket...
jeg klarte å parkere på handicapplassen rett på utsiden av bygget... :(
i den tilstanden jeg var burde jeg fått lov... jeg var egentlig ikke i stand til å kjøre i det hle tatt!
jeg sov minst 14 timer hver dag. av de resterende timene jobbet jeg 8... da sier det seg selv at de rundt meg også var litt sure...
jeg hadde en toåring å ta meg av og en mann som aldri så meg i våken tilstand. sex var ikke eet ork, det var et ikke-tema :(
jeg husker ikke noen ting fra de første 2 årene til dattra mi
det er skikkelig trist.
jeg har det jo bedre nå, måtte slutte å jobbe siden jeg ikke mestret den lenger. jeg jobbet som avløser og hadde fjøsstellet morgen og kveld hele uka og annenhver helg. jeg klarte ikke lenger å komme meg opp om morgenen. jeg skulle jo være på jobb senest kl 07.00 og jeg var ikke ute av komaen før tidligst kl 09.00... det måtte jo bare gå galt det. :(
jeg har nå tatt opp artiumet igjen og fullført høyere utdanning på Bachelor nivå og i ferd med Master... jeg er en del bedre ja..., men jeg sliter. jeg har dårlig kortidshukommelse, sliter inkognitivt og er mye svimmel...
håper du får behandling for plagene dine slik at du i alle fall kommer dit jeg er - på fungerende plan. å få et liv igjen, det håper jeg at jeg klarer en gang, bare det å føle seg utvilt... sjelden følelse med disse plagene vi har...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33 -
Oppdaget hypotyreose i 11. uke
Av moc i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-09-06, 14:03

Svar med sitat
Bokmerker