Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Dere med Hypotyreose
Threaded View
-
14-10-06, 04:17 #9
Kom aldri tilbake til denne tråden, jeg. Sovna som en stein (selv etter å ha sovet i hele dag), og sov til nå. Skulle på apoteket, men rakk det ikke siden sambo somla. Han ble bare sur siden jeg sover så mye og at jeg heller kunne dratt dit på dagen i dag. :sukk: Så jeg la meg, og sovna. Igjen.
Håper i alle fall at noe kan bli gjort/funnet ut. For det er fryktelig slitsomt å gå sånn. Må bare tenke enkle ting, noe komplisert blir bare tåke. Har begynt å føle meg dum, siden jeg nesten ikke klarer å tenke på noe. Står det på musikk samtidig som noen prater f.eks. blir jeg svimete i hodet. Jeg som alltid hadde på musikk før, gjerne på full guffe.
Jeg har en teori på hvorfor blodprøven min slo ut normalt. Den er sikkert helt på jordet, men jeg syns det høres logisk ut.
Jeg leste på en eller annen legeside at når et struma blir plutselig stort, er det fordi skjoldbruskkjertelen jobber på spreng for å produsere tyroksin for at nivået skal være nomalt. Den jobber så den hovner opp. Mine blodprøver ble tatt da strumaet var stort. Derfor tenkte jeg at det kanskje kunne vært årsaken til at det slo ut normalt. Hadde de f.eks. vært tatt på et tidspunkt skjoldbruskkjertelen jobbet normalt, som nå, ville blodprøvene kanskje gitt annet resultat.
Takk for alle fine svar. Tenkte kanskje få kommet meg innom legekontoret på mandag for å få utskrift. Hvis jeg kommer meg ut av senga, da.
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33 -
Oppdaget hypotyreose i 11. uke
Av moc i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-09-06, 14:03

Svar med sitat
Bokmerker