Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Dere med Hypotyreose
Threaded View
-
13-10-06, 16:34 #5
Hei Tone
Jeg merket mine symptomer med at jeg ble trett så jeg trodde jo at det skulle bli bedre etter eksamen, mormors 80 års dag , etter påske, jul etc. Det ble aldri bedre, neglene brakk, håret falt av i store mengder, vekta økte med 10 kg i løpet av no time. Det hjalp ikke å sove for jeg var like uopplagt når jeg våknet. Jeg frøs alltid.
Jeg har en jobb hvor jeg bl a skriver inn svar på biopsier. Det tar ca.3-4 uker fra prøven er tatt til vi får svaret. Så blir prøvesvarene lagt til de enkelte legene og etter at legen har sett i hyllen sin og diktert et brev og vi har skrevet det får pas svar.
Svar på et par dager forekommer bare dersom legen har sendt det inn som "hurtigsvar" og det gjør de stort sett bare om de mistenker noe ondartet.
Rart at du ble lovet så snart svar.
Jeg ville tatt kontakt med sykehuslegen.
Lykke til.
Lignende tråder
-
Hypotyreose type 2
Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?Svar: 9Siste melding: 23-11-13, 11:14 -
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33 -
Oppdaget hypotyreose i 11. uke
Av moc i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-09-06, 14:03

Svar med sitat
Bokmerker