Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
03-10-06, 21:27 #1
jeg har hatt denne sykdommen i snart 10 år og sørger fortsatt over at jeg ikke er som før. jeg klarer simpelthen ikke å akseptere at jeg er invalid... for det er jo sånn det fungerer i perioder. det er et kjempenederlag og jeg får ekstremt dårlig samvittighet og selvfølelse...
jeg kan jo ikke få livsforsikring en gang... (hadde ikke det på det tidspunkete jeg fikk diagnosen og da var det jo kjørt).
jeg aner ikke hvordan jeg skal kunne klare å gå ut i jobb ved endt utdannelse om et års tid - er livredd bare for å prøve..., men jeg må jo det!
jeg håper du finner en løsning som fungerer for deg både økonomisk og helsemessig!
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Utbetaling fra trygdekontoret i saksbehandlingstiden...
Av Shanita i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 13-09-07, 14:07 -
Lavere blodtryk og puls
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 5Siste melding: 07-02-07, 19:22 -
Sykemelding hva heter det når trygdekontoret betaler mer
Av cathrin i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 7Siste melding: 25-09-06, 23:01

Svar med sitat
Bokmerker