Viser søkeresultater 1 til 10 av 152
Tråd: Rare meg :,(
Threaded View
-
13-09-06, 21:08 #11
Lilja, jeg tror du har helt rett - de forstår nok ikke. Jeg mener at det var i det ene foredraget som Anne Ma la ut link til at de sa at man ikke kunne forvente at legene skulle kunne så mye om stoffskiftet, for det var så mange andre sykdommer som de også skulle kunne noe om. Men derfor har vi også spesialister, og det er jo litt forskjellig hva de kan. Men det er også veldig forskjellig hva vi kan her inne på forumet, så du må selv tenke nøye gjennom det du gjør. Lære mest mulig om egen situasjon. Så må du forsøke å få overblikk/oversikt over det hele. Se sammenhenger. Det er så lett å falle i en eller annen grøft. Skjønner du hva jeg mener? Ikke bare vandre i en retning med mer eller mindre blind for øynene.
Legene er jo ikke guder, bare mennesker. Vi kan jo håpe at de lærer mer etterhvert om stoffskiftesykdommer, men jeg vet ikke jeg hvordan det vil gå. Dessuten er jo vi pasienter, også stoffskiftepasienter, vidt forskjellige - så det er nok ikke helt enkelt.
Ja, jeg tror stresset ditt hører til denne høye dosen for deg. Hvis du føler det ille, synes jeg du skal hoppe over å ta medisin til du får svarene på prøvene, evt bare ta 50 µg om dagen. Vær forsiktig. Det blir like ille å være overdosert som å være underdosert.
Legg ut svarene dine når du får dem, også referanserområdene ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25

Svar med sitat
Bokmerker