Viser søkeresultater 1 til 10 av 152
Tråd: Rare meg :,(
Threaded View
-
12-09-06, 19:11 #11
Hei nei jeg har ikke alltid vært som nå det har kommet i det siste det enorme stresset :,(
Jeg var hos Psykologen idag og hun sa jeg så bedre ut assa ikke dø ut i ansiktet eller hva det heter men mer liv i meg
Ja ja men inni meg er jeg som 90 år jeg sa det assa jeg er mer død enn levende hun synes det var trist da men det er jo sant så jeg må jo si det, selv om en 90 åring klarer ikke trene som meg da vet det men ellers bortsett fra det ja 90 år og jeg er 28 liksom men det føles ikke sånn.
Er det noen som vet hva CT er skal til det på Torsdag for Bihulene er det et rør man skal inni får panikk jeg assa noen som vet ?
Kan kaffe gjøre at man blir så stressa assa jeg har jo drikki det lenge men kan det komme virkning lang tid etterpå uff
Eller er det at jeg har for mye dose til min kropp veier under 50 kg vil ikke oppgi nøyaktig
Men har dosen noe med vekt og gjøre i det hele tatt ?
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25

Svar med sitat
Bokmerker