Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
06-09-06, 21:22 #11
???????
Er det andre som meg som bare vil noen ganger legge seg i grøfte da en går tur for kroppen orker ikke mer ? Trapper er et ork, bære handleposer tungt, bare våkne kan være tungt vil ikke stå opp noen gang og øynene føles trøtte hele tia eller veldig slitne ivertfall.
Og bare føler meg så stressa i kroppen skjelver ikke assa men nesten som det er det jeg kommer til og gjøre jeg vil ha bort det stresset bare en liten ting kan stresse meg.
Jeg kan skrive masse feil, jeg glemmer meg hvor jeg legger ting jeg må liksom ha ting på mobilen som sier fra du skal ditt og hit og gjøre det og det for er redd jeg glemmer :,(
Burde jeg få høyre dose med Levaxin eller er det for høyt det jeg har 125 mg uff jeg blir gal jeg tror jeg forstår ingenting jeg blir vell gal til slutt tenker jeg
Og om jeg spør legen imårra da om Amour så vet jo ikke jeg om det er noe bedre virkning på den eller om det er likedan som før og så får jeg sikkert ikke begynne på de eller legen vet ikke hva det er engang
Jeg vet ikke selv hva det er uff :,(
KLEMZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker