Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
30-08-06, 20:55 #17
Hva gjorde man før i tida, før disse produkta kom på markedet?
Før i tiden gikk folk på Grete Rhode og Libra kurs for å gå ned i vekt.....og hva gjør de på slike kurs, jo de teller kalorier, det har funket på mange personer i mange år og funker ennå.
Av folk/leger osv som kan slanking sier det kun er EN fornuftig måte å gå ned i vekt på og forhåpentligvis bli der, og det er å innta færre kalorier enn det man forbruker, ergo så er det å telle kalorier viktig for mange.
Jeg vet om fryktelig mange matvarer som i utgangspunktet er supersunne, men som samtidig inneholder mange kalorier.
Jeg for min del fikk sjokk når jeg begynte å veie maten og telle kalorier, for gud bedre meg hvor lite en skal ta av diverse ting før kaloriinnholdet fyker rett i taket. Ett kakestykke innholder gjerne 500 kalorier og det tåler ikke kroppen min at jeg unner meg noe særlig av.
Jeg skjønner absolutt filosofien og tankegangen din, men dessverre så er det ikke nok for meg å tenke sunt, jeg er bare nødt til å tenke kalorier i tillegg.... Det eneste du sier jeg ikke vil si meg enig i er at mat er kos, mat er næring og en nødvendighet, kos blir noe helt annet.....men, selvfølgelig alle har lov til å kose seg med god mat en gang i mellom, men at mat er kos kan ikke være en livsfilosofi.
Jeg tror alle og enhver må prøve og feile for å finne ut av hva som funker for hver enkelt om det så er Reductil eller å telle kalorier, bare folk ikke gjør sinnsyke ting og går dietter som er vanvittige.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Trenger råd... Reductil, røyk
Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 10Siste melding: 05-11-07, 09:22 -
Vektnedgang?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 29-10-07, 11:30 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
Vektnedgang
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 22Siste melding: 15-05-06, 18:22

Svar med sitat
Bokmerker