Viser søkeresultater 31 til 40 av 43
-
28-08-06, 15:52 #31
Ikke sikkert at det er positivt for alle! Vi som har høyt stoffskifte må passe oss for ikke å ta noe som kan stimulere til ytterligere aktivitet som f.eks. Ginseng o.l. Jeg skal prøve å finne litt mer ut om denne algen før jeg setter igang. Noen andre som vet noe?
Opprinnelig skrevet av cleo
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
28-08-06, 20:01 #32
Takk, kris
brits - viktig å se saken fra flere sider ja
Noen som vet om andre forum eller noe hvor vi kan lese flere folks erfaringer?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
28-08-06, 22:13 #33baremei Gjest
Alle bjeller ringer her - alger - kelp - jod... Har ikke sjekket, kan cleo svare på hva det inneholder nøyaktig, siden du snakker så varmt om det?
Opprinnelig skrevet av cleo
Vi skal ikke ha større mengder jod - det kan være direkte farlig for enkelte av oss. Mengden i vanlig bruk av salt og i en vanlig multivitamin kan være helt greit og helt nødvendig for noen, andre tåler ingenting, avhengig av diagnose og behandling (friske folk skal ha jod i salt, sjømat og evt. vitamin).
Folkens: undersøk selv og bruk hodet. Vær så snill.
-
28-08-06, 22:29 #34
baremei
Som jeg sa: viktig å se saken fra flere sider ;)
Det er så fryktelig mye å holde styr på. Det er jammen godt at det kommer slike påminnelser, men vanskelig å få oversikt over alt, sliter fryktelig med det jeg. (Godt jeg har så dårlig råd at jeg ikke kan prøve de ulike tingene det blir snakket om. Må vurdere nøye før jeg evt forsøker ett. Hihi - endelig kan jeg være glad for pengemangel ;) )"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
29-08-06, 22:15 #35
I morgen begynner sønnen min på 25 mikrogram Levaxin om dagen. Håper inderlig det hjelper på ham. Det skulle jo være en forsiktig dose, tror dere ikke? Tenker bare på at jeg håper at han unngår forverring når han begynner på medisinen. Men det blir spennende å se om det hjelper etterhvert.
Og da er det vel greit å få tatt prøver ca 1. november og så se på evt doseøkning, eller hva?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
30-08-06, 10:36 #36
Lykke til!!
Er det ikke etter 6 uker han bør ta prøver? Man skal ta hyppige prøver i starten, og kan redusere disse etterhvert som ting stabiliserer seg..
Jeg håper heller ikke på forverring, vil ikke tro han skal oppleve det, viktig at du er positivt innstilt ovenfor ham slik at han selv vil forvente bedring!
-
30-08-06, 10:47 #37
Marianne
Takk skal du ha.
Trodde det var 6-8 uker jeg, og så skjønner du at 1. november er mye lettere for zombi'en å huske.
Men vi kan jo se når vi nærmer oss.
Og javisst håper vi på bedring. Nu vil vi fremad...."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
30-08-06, 10:59 #38
Høres fornuftig ut. Jeg begynte med 50µg pr dag og vibrerte i flere uker. Jeg skjønte ikke da at jeg gikk på for høy begynnerdose. Iallefall var den tydeligvis for høy for meg. Følsomme saker dette.
Opprinnelig skrevet av Stina
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
30-08-06, 11:03 #39
Takk, Yvette ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
08-09-06, 01:12 #40
Hvordan går det med sønnen din Stina? Merker han noe til Levaxinen? For tidlig kanskje?
Godt å se deg! Natteravnene!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 01:23 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 19:36 -
Er det noen som kan hjelpe? Jeg har vært dårlig nå i cirka 10 år.
Av Lise i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 05-05-07, 02:23 -
Kan homeopati hjelpe?
Av Ellen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 18-06-06, 13:50
Svar med sitat
Bokmerker