Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
30-08-06, 10:39 #14
Noka er en pulverdiet, den prøvde jeg for mange år siden.. ÆSJ..... hehe...
mens Reductil er en pille man tar om morgenen.
Nå har jeg gått med en BMI på 36 i mange år og leger har sagt jeg må komme meg ned i vekt. men når dette da ikke går.,...
Har levd på sunn mat. spist lite og ofte, ikke sauser og ikke ditt og ikke datt...det laveste jeg har vært på 5 år er 94 kilo.
Etter en kur med b12 så gikk jeg opp 5 kilo på 14 dager så og si.. og de har sittet HARDT---
Så jeg ser ikke noe vondt i og forsøke med Reductil når det står at folk med en BMI over 30 og legen mener man må ned i vekt kan få dette..
Er i allefall 10 ganger bedre enn å legge seg inn og sy inn magesekken etc...
Jeg er ikke en overspiser. spiser heller lite og forsøker og spise ofte, så jeg er RIMELIG frustrert når jeg ikke går ned i vekt.
time will showHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Trenger råd... Reductil, røyk
Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 10Siste melding: 05-11-07, 09:22 -
Vektnedgang?
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 29-10-07, 11:30 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
Vektnedgang
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 22Siste melding: 15-05-06, 18:22

Svar med sitat
Bokmerker