Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
-
23-08-06, 09:45 #1
trenger nr til psykolog.. HJELP!!!
HEi
Dette har ingenting med stoffskifte og gjøre egentlig.
Har en venninne som sliter veldig og kunne treng og snakket med en psykolog. men det er jo ørten års vente tid. Hun bor i Drammen. Hun er helt knekt etter at gubben forlot henne når hun var gravid og nå er ungen 1 år. hun kommer seg ikke videre og gråter så og si hver dag...
Leste et sted her inne om nr til et senter eller noe slikt..
kan noen hjelpe meg?
GryHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
23-08-06, 10:28 #2
Hei
Telefon
Kirkens SOS
(hele døgnet) Tlf: 815 33 300
Mental Helse
(hele døgnet) Tlf: 810 30 030
Fant disse til deg
Det kan tid og få Psykolog men er verdt og prøve og få en som en kan prate med snakk først med fastlegen og så søker han for din venninne og det kan ta tid før en får men da en får hjelp er det jo verdt og vente.
Ellers går det fortere med private Psykologer da men de koster mye da det er litt dumt.
Håper din venninne får det bedre snart er ikke godt og streve.
KlemzSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
23-08-06, 11:03 #3
De fleste kommuner har krise psykologer som hun kan møte ansikt til ansikt!! Ring kommunen og hør med dem!
Lykke til! Håper det går godt for henne!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
23-08-06, 11:37 #4
TAKK SKAL DERE HA... var mental helse jeg tenkte på.. så det her om dagen....
Hun var hos legen min fikk bare en liste over psykologer og sa det kunne ta 1 år før hun fikk svar så da tok hun kontakt med familievernkontoret. men det er jo ikke det samme egentlig..
Hun blir bare tynnere og tynnere og mer og mer sliten for hver gang jeg ser henne..
vondt og se egentlig..
Dere er supre.. takk takkHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
23-08-06, 11:57 #5
Uff.. synes det er så ofte nå at jeg leser her på forumet om kvinner som er syke eller slitne, og mange begge deler.. og som gjerne har små barn og ta seg av i tillegg..
Jeg får så lyst til å gi disse mødrene litt velfortjent avlastning.. Passe ungene og sende dere på ferie!
Jeg har jo bare meg selv å ta vare på. Kunne faktisk gjerne ha tenkt meg og hjulpet noen med hva som helst egentlig, men jeg bor jo i Telemark da, og det tror jeg jeg er den eneste på formuet som gjør??
-
23-08-06, 12:04 #6
Hei
Jeg kommer fra Telemark men bor i Moss nu men vi skal nok flytte te Telmark igjen
Finnes ikke bedre sted en Telemark
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
23-08-06, 12:10 #7
Ã…h, er du telemarking??
Så moro!! Jeg husker du skrev en gang for lenge siden at du bodde i Moss, også at jeg bare antatt at du var en innfødt 
Jada, det er deilig i Telemark, flott og landlig og perfekt avstand inn til tigerstaden! ..Men akkurat nå mens jeg skrev dette begynte regnet å hølje helt ekstremt ned uttafor vinduet her
Men det gjør ingenting
-
23-08-06, 12:21 #8
Ja er Telemarking bodd der fra jeg var lita jente jeg mine foreldre bor der og
Jeg er født i Molde men kaller meg Telemarking for der har jeg bodd hele mitt liv og gått skolen og alt
Jeg bor i Moss for min Samboer er Lærling her han har 1 1/2 år igjen så gleder meg da han er ferdig og vi kan flytte te Telamark savner det stedet uff :,)
Så det regner der idag men det gjør ikke noe det er fint der uansett hva slags vær det er he he
GodkozSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41 -
Å følge endokrinologens anbefaling, operere bort kjertelen...
Av MetteS i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 07-02-07, 19:27
Svar med sitat
Bokmerker