Side 7 av 7 Først 1234567
Viser søkeresultater 61 til 68 av 68
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

gått opp i vekt jeg også. Utrolig nok siden stoffskiftet er høyt, men chips er en god kvalmestiller da. Ikke har jeg orket å trene heller. Nå skal jeg begynne forsiktig med armour for magen vil ikke fungere. Vanskelig å vite om jeg er hypo igjen, men jeg tror det så det får bli det til prøvesvaret foreligger på mandag forhåpentligvis.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Går opp jeg også. Hadde en fin nedtur rundt påsketider og landet på normal vekt. Fortsatte med samme dose Levaxin og Liothyronin 175µg og 10µg. Har i en uke nå gått på importert Armour. 1 grain + 50µg Levaxin. Merker ingenting hverken på vekt eller andre symptomer. Opp 6 kg på 4 mndr.

Skal ikke være slik. Jeg trener og vet at jeg normalt skulle greie å holde vekta. Jeg er så lei dette, men det finnes jo verre symptomer hos mange av dere stakkere der ute.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ja, det blir visst en hard og vedvarende kamp for oss hypo'er, men vi må ikke gi opp, selv om jeg ikke forventer å bli noen sylfide. Har ikke noe ønske om det heller etter mange år med veldig overvekt. Men bare så de klarer å bære meg ut herfra hvis jeg havner på sykehuset eller noe. ;)

Tror også det er viktig å få best mulig dose medisin for stoffskiftet for at hele kroppen skal fungere best mulig - ikke for mye, og ikke for lite.

Lykke til - til oss alle sammen ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Veier i dag ca 124 Mitt ønske er å komme ned i en størrelse så jeg kan kjøpe klær i en vanlig butikk til vanlige/billige priser, ikke som nå at jeg må i spelialbutikker for store størrelser, der er det også store priser :evil:

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det burde være klær i alle størrelser i alle butikker til samme pris spør du meg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ja dyrere klær pga overvekt er også noe som driver meg til å forsøke å gå ned i vekt.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Og her står vekta BOM stille, til tross for at jeg helt tydelig har gått ned i vekt, men det kan ha noe med vann trimmen å gjøre da. Gleder meg foresten til det starter igjen den 23.

Side 7 av 7 Først 1234567

Lignende tråder

1. på egne bein
    Av pusur i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 25-09-08, 08:39
  2. pleace trenger tips for å holde vekta
    Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 3
    Siste melding: 26-01-07, 09:59
  3. vekta.....
    Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening