Viser søkeresultater 61 til 68 av 68
-
19-08-06, 10:14 #61
gått opp i vekt jeg også. Utrolig nok siden stoffskiftet er høyt, men chips er en god kvalmestiller da. Ikke har jeg orket å trene heller. Nå skal jeg begynne forsiktig med armour for magen vil ikke fungere. Vanskelig å vite om jeg er hypo igjen, men jeg tror det så det får bli det til prøvesvaret foreligger på mandag forhåpentligvis.
-
19-08-06, 15:34 #62
Går opp jeg også. Hadde en fin nedtur rundt påsketider og landet på normal vekt. Fortsatte med samme dose Levaxin og Liothyronin 175µg og 10µg. Har i en uke nå gått på importert Armour. 1 grain + 50µg Levaxin. Merker ingenting hverken på vekt eller andre symptomer. Opp 6 kg på 4 mndr.
Skal ikke være slik. Jeg trener og vet at jeg normalt skulle greie å holde vekta. Jeg er så lei dette, men det finnes jo verre symptomer hos mange av dere stakkere der ute.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
19-08-06, 16:48 #63
Ja, det blir visst en hard og vedvarende kamp for oss hypo'er, men vi må ikke gi opp, selv om jeg ikke forventer å bli noen sylfide. Har ikke noe ønske om det heller etter mange år med veldig overvekt. Men bare så de klarer å bære meg ut herfra hvis jeg havner på sykehuset eller noe. ;)
Tror også det er viktig å få best mulig dose medisin for stoffskiftet for at hele kroppen skal fungere best mulig - ikke for mye, og ikke for lite.
Lykke til - til oss alle sammen ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
20-08-06, 11:22 #64
Veier i dag ca 124
Mitt ønske er å komme ned i en størrelse så jeg kan kjøpe klær i en vanlig butikk til vanlige/billige priser, ikke som nå at jeg må i spelialbutikker for store størrelser, der er det også store priser :evil:
-
20-08-06, 11:45 #65
Det burde være klær i alle størrelser i alle butikker til samme pris spør du meg.
-
20-08-06, 11:52 #66
-
20-08-06, 16:21 #67
Ja dyrere klær pga overvekt er også noe som driver meg til å forsøke å gå ned i vekt.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
21-08-06, 01:10 #68
Og her står vekta BOM stille, til tross for at jeg helt tydelig har gått ned i vekt, men det kan ha noe med vann trimmen å gjøre da. Gleder meg foresten til det starter igjen den 23.
Lignende tråder
-
på egne bein
Av pusur i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 25-09-08, 08:39 -
pleace trenger tips for å holde vekta
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 26-01-07, 09:59 -
vekta.....
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 23-10-06, 15:43 -
Aukar vekta med armour?
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 13-05-06, 21:51
Svar med sitat

Bokmerker