Oi

I morgen skal sønnen min til legen, og jeg skal være med ham hvis jeg klarer det.

Da skal vi spørre om å få forsøke Levaxin for ham på eget ansvar. Godt å ha denne tråden, har lest litt i den nå, hadde jo glemt mye her jeg. Men da får vi forsøke Ingrid Norheim og thyoriodeapoliklinikken hvis han ikke går med på det.

Sønnen min har sittet inne på det knallvarme rommet sitt stort sett hele sommeren. Utrolig lite initiativ i ham. Sitter nesten bare foran PC'en. Han har alltid vært glad i PC'er og spillemaskiner og slikt, men han har også alltid vært glad i være ute. Nå er det ikke mye igjen av ute-delen. Han sover også som regel 12 timer i døgnet. Nå må da legen høre på oss....

Jeg har skrevet ut en hel haug fra nettet for å forsøke å argumentere med legen om nødvendig. Selv om jeg har fått noen tips av noen ang noen ordbøker på nettet, så kommer jeg veldig til kort. Lurte derfor på om noen her kunne hjelpe meg å tyde litt.

F.eks. hva betyr dette:

Galaktorre, eksogent insulin, hyperkolesterolemi?

Pseudodemens, affektive symptomer?

Parestesier, polyneuropati, myopati, karpaltunnelsyndrom, dysartri, ataxi?

Ord takler jeg ikke lenger, bare dagligdags tale (av og til). Fremmedord, byråkratisk språk, utenlandsk, alt blir ett sammensurium uten mening. Vet at jeg har visst hva flere av ordene over betyr, f.eks. er det ikke lenge siden jeg var borte i både karpaltunnelsyndrom og myopati, men det er borte vekk, ingenting sitter fast - som så mye annet.