Viser søkeresultater 21 til 30 av 43
Threaded View
-
04-08-06, 00:17 #23
Oi, oi, oi - hvorfor har innlegget mitt kommet 3 ganger. Har ikke trykket tre ganger jeg???? Pleier å forhåndsvise, men ikke bomme slik.. Hva har skjedd? Må se om jeg kan få slettet noe av det.
Joda, har visst pittelitt tørr humor tilbake, men det er så lite og den ligger så dypt begravet at den ikke er så lett å hente fram. (Forresten - vitsene er bare kamuflasje, akkurat som jeg bruker sminke når jeg skal ut - må jo forsøke å lure folk så de ikke skal skjønne hvor gal jeg virkelig er
)
Ang mer "kos" enn "sakelighet", så kanskje det har "sklidd" litt ekstra ut i sommer? Har bare ikke tenkt så mye over det. Men jeg må si at jeg setter veldig, veldig stor pris på både kos og sakelighet. Har bruk for begge deler jeg ;) Og det er forresten veldig, veldig gøy å bli bedre kjent med en del av dere
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Svingninger i tsh/medisinert
Av lillybell i forumet TSHSvar: 7Siste melding: 24-09-09, 22:01 -
Liothyronin og sinne
Av Lilje i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 40Siste melding: 30-09-08, 18:55

Svar med sitat
Bokmerker